خدایا سرده این دستام.....


••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

خدایا سرده این پایین از اون بالا اگه میشه نگاه کن... 

یه کاری کن اگه میشه فقط گاهی خودت قلبمو ها کن...

خدایا سرده این دستام از اون بالا خودت ببین میلرزه...

مگه حتی همه دنیا به این دوری به این سردی میارزه...

 تمومش کن دیگه بسه شدم از زندگی خسته...

یه زخمی دارم از دردش میسوزم و میخوام بمیرم...

یه زخمی دارم از دردش هنوزم که هنوزه من میسوزم...

خدایا من دارم میام یه کم با من مدارا کن...

شنیدم گرمه آغوشت اگه میشه منم یه گوشه جا کن...

دیگه از دنیا بریدیم...

دلامون  خیلی گرفته...

تو کجایی که ببینی همه جارو غم گرفته........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 11 دی 1391برچسب:,ساعت11:38توسط نسیم | |